sreda, 8. september 2010

Posebno doživetje













Boštjan in Martina sta mi že dolgo obljubljala, da me peljeta v Hrv. Zagorje, mamin domači kraj, kjer sem tudi sama preživljala najmlajša leta ob ljubečih starih starših. Bala sem se, da bom razočarana, saj so mladostni spomini eno, realnost v poznih letih pa čisto nekaj drugega. To se ni zgodilo, nasprotno, ponovno me je očarala pokrajina in enostavni, topli ljudje. Naredila sem nekaj posnetkov, a se bojim, da mi prave lepote in vzdušja ni uspelo ujeti.

1 komentar:

  1. Ti sploh ne veš kako sem jaz vesela, da sta te Martina in Boštjan peljala na ta izlet, ker vem kako zelo veliko ti to pomeni. Po slikah in tekstu sodeč si zelo uživala in jaz ti iz vsega srca privoščim. No, kar se pa slikc tiče so mi pa tud zlo všeč. Bravo!

    OdgovoriIzbriši