torek, 15. junij 2010

Vrtnice, vrtnice......

Sterntaler - Kordes
Laguna - Kordes
Eliza - Kordes
Laguna in Sterntaler


Aprikola
Westerland - Kordes
Schloss Eutin - Kordes
Rosen Fee - Kordes
Lions Rose
Sneguljčica
Junij je res enkraten, ko je vrt vsak dan znova začaran od cvetja in vonjav vrtnic.

4 komentarji:

  1. Krasne so tele tvoje vrtnice. Že te na slikah zgledajo zelo žive. Predvsem so mi všeč barve, ki kar sijejo. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  2. A. hvala, žal je danes veliko teh vrtnic v vazah, dež jih je namočil in so se polomile. So pa res zelo fotogenične, bojim se, da je že malo kičasto.

    OdgovoriIzbriši
  3. Raj na zemlji! Beti, odlično fotografiraš, seveda imaš zelo fotogenične modele - čudovite vrtnice!!! Jaz imam eno, se še bori za ..., mislim, da ji bo uspelo - takrat ti pošljem sliko:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Beti, čudovite res fantastične slike ! Vidim, da si prava mojstrica v fotografiranju. Vrtnice so enkratne. Zelo mi je všeč tale tvoja stran. Slučajno sem nekaj iskala in naletela na tvoj bloog. Lep pozdrav, Mojca

    OdgovoriIzbriši